Uit de houte doos
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Uit de houte doos
Enkele afbeeldingen uit de oude doos, 't is weeral een eewigheid geleden wanneer dat was en ik verbaas mij er nog altijd over dat ik drie maand naar een bende slapers ben blijven kijken...
Laatst aangepast door op 20th oktober 2007, 04:56; in totaal 1 keer bewerkt
kirayoshi- Aantal berichten : 471
Leeftijd : 58
Registration date : 12-10-07
Re: Uit de houte doos
Amaai hedde gij daar naar gekeken? :face:
Al goe da kik veel slimmer was dan
Joske- Aantal berichten : 448
Registration date : 14-09-07
Joske schreef:Amaai hedde gij daar naar gekeken? :face:
Ik vind het eigenlijk zelfs spijtig dat het voorgoed gedaan lijkt te zijn. Spijtig dat de laatste zo slecht was, die van het jaar dervoor was veel beter.
Lap, was kik bijna over da trauma heen, worre kik terug geconfronteerd met beelden die mijn leven verkort hebben ( nu worre kik ma 105 ipv 111 )
myke- Aantal berichten : 346
Leeftijd : 56
Registration date : 10-10-07
kirayoshi schreef: Ik vind het eigenlijk zelfs spijtig dat het voorgoed gedaan lijkt te zijn. Spijtig dat de laatste zo slecht was, die van het jaar dervoor was veel beter.
Baneeje kira die van tjaar dervoor trok ook op niks. Twas door ons dat het toen goe was.
myke schreef:Lap, was kik bijna over da trauma heen, worre kik terug geconfronteerd met beelden die mijn leven verkort hebben ( nu worre kik ma 105 ipv 111 )
Awel my kvond ook dat die foto van die diana (of hoe eet ze weer) hier nimeer had moeten staan.
Joske schreef:kirayoshi schreef: Ik vind het eigenlijk zelfs spijtig dat het voorgoed gedaan lijkt te zijn. Spijtig dat de laatste zo slecht was, die van het jaar dervoor was veel beter.
Baneeje kira die van tjaar dervoor trok ook op niks. Twas door ons dat het toen goe was.
Dan wilt dat eigenlijk zeggen, als het jaar dervoor het goe was doos ons toedoen, dan was het dees jaar slecht, ook door ons toedoen. Daar zit wel logica in eigelijk :oops:
myke schreef:Lap, was kik bijna over da trauma heen, worre kik terug geconfronteerd met beelden die mijn leven verkort hebben ( nu worre kik ma 105 ipv 111 )
Ge kunnet zelf editten en weg doen als ge liever geen beeldekes vanuit uw verleden ziet. Maar de titel was dan ook, uit de oude doos, 'kon moeilijk beeldekes uit de nieve doos nemen, hé
euhhhmmmmmm, daar moetek nog eens over nadenken denk ik... maar das te moeilijk op de moment...
Joske schreef:euhhhmmmmmm, daar moetek nog eens over nadenken denk ik... maar das te moeilijk op de moment...
Ik snap ze zelf ook niet zene Jos, ik schrijf maar wat
Joske schreef:myke schreef:Lap, was kik bijna over da trauma heen, worre kik terug geconfronteerd met beelden die mijn leven verkort hebben ( nu worre kik ma 105 ipv 111 )
Awel my kvond ook dat die foto van die diana (of hoe eet ze weer) hier nimeer had moeten staan.
just ma die van diana????
der zijn wel meer koppe die ik liever wis uit mijn geheugen zene!
Hier nog eentje uit die houte doos si
https://www.youtube.com/watch?v=1Go7b3wt7EA
(meugde ier voor uw eige reklam make??? )
https://www.youtube.com/watch?v=1Go7b3wt7EA
(meugde ier voor uw eige reklam make??? )
ie zene, nog een bekke en em ga kijk- en luistergeld vrage
En wa is daar mis mee?
Ik noem dat reklam maken en aan klandistine doen.
"Nog een beke" zegde dus ge wilt toch ook meer.
Kzal bij u maar den helft rekenen omdat ge alleen maar kunt kijken en ni luisteren, ist goe?
Ik noem dat reklam maken en aan klandistine doen.
"Nog een beke" zegde dus ge wilt toch ook meer.
Kzal bij u maar den helft rekenen omdat ge alleen maar kunt kijken en ni luisteren, ist goe?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: